Kefyro Dieta: Per Savaitę Atsikratysite Iki 5 kg

Kefyro dieta pastaruoju metu tampa vis populiaresnė tarp norinčių greitai ir efektyviai numesti svorio. Ši dieta pagrįsta kefyro, rauginto pieno produkto, vartojimu. Kefyras pasižymi mažu kaloringumu, tačiau tuo pačiu suteikia sotumo jausmą ir padeda organizmui atsikratyti toksinų bei šlakų.

Kefyro dieta gali būti griežta arba švelnesnė. Griežtosios kefyro dietos atveju leidžiama vartoti tik kefyrą, o švelnesnės – drauge su kefyru galima valgyti tam tikrus kitus produktus, pavyzdžiui, daržoves, vaisius, liesą mėsą ar žuvį.

Pagrindinis kefyro dietos tikslas – pasiekti greitą ir efektyvų svorio metimą. Kadangi kefyre yra labai mažai kalorijų, tačiau kartu jis suteikia sotumo pojūtį, dietos metu žmogus suvartoja žymiai mažiau kalorijų nei įprastai, todėl organizmas pradeda deginti sukauptus riebalus.

Tačiau ar kefyro dieta tikrai tokia naudinga, kaip skelbiama? Šiame straipsnyje aptarsime šios dietos privalumus ir trūkumus, galimą šalutinį poveikį, pateiksime keletą populiariausių kefyro dietos variantų bei atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus apie šią mitybos sistemą.

Kefyro-dieta

Kefyro dietos principas

Pagrindinis kefyro dietos principas – riboti angliavandenių kiekį ir vartoti daug baltymų bei riebalų. Be to, būtina gerti nemažai skysčių – apie 2-3 litrus per dieną. Tokiu būdu organizmas priverčiamas deginti sukauptus riebalus, nes negauna pakankamai angliavandenių.

Kefyro dieta principai

Kefyro dieta trunka 5-7 dienas. Per šį laikotarpį rekomenduojama:

  • Kasdien išgerti 1,5-2 litrus kefyro
  • Valgyti daug baltyminių produktų – vištienos, kalakutienos, kiaušinių, žuvies
  • Riboti angliavandžius, ypač cukrų ir kvietinius produktus
  • Gerti daug nesaldinto vandens ar arbatos

Laikantis šios dietos svarbu visiškai atsisakyti alkoholio, nes jis trukdo organizmui deginti riebalus.

Kefyro dietos variantai

Yra įvairių kefyro dietos variantų, kurie skiriasi griežtumo laipsniu ir leidžiamų papildomų produktų kiekiu bei įvairove. Štai keletas populiariausių:

1. Griežtoji kefyro dieta

Šios dietos metu leidžiama vartoti tik kefyrą. Rekomenduojama išgerti 1,5 l 1 proc. riebumo kefyro per dieną, padalijus tai į 5-6 porcijas. Dietos trukmė – 3-5 dienos.

2. Kefyro ir daržovių dieta

Ši dieta leidžia vartoti kefyrą kartu su įvairiomis daržovėmis, išskyrus bulves. Rekomenduojama 1-1,5 l kefyro ir neribotas kiekis žalių ar virtų daržovių per dieną. Dietos trukmė – iki 2 savaičių.

3. Kefyro ir vaisių dieta

Panaši į ankstesnę, tik vietoj daržovių leidžiama vartoti vaisius, išskyrus itin saldžius (bananus, vynuoges). Rekomenduojama 1-1,5 l kefyro ir 2-3 vaisių porcijos per dieną.

4. Kefyro, vištienos ir daržovių dieta

Be kefyro, leidžiama valgyti liesą vištieną (100-150 g per dieną) ir įvairias daržoves bei žalumynus. Rekomenduojama 1-1,5 l kefyro per dieną.

Kefyro dietos nauda

Kefyro dieta turi nemažai privalumų, jei jos laikomasi teisingai:

  • Padeda greitai ir efektyviai mesti svorį dėl mažo kaloringumo ir gebėjimo sukelti sotumo jausmą
  • Gerina medžiagų apykaitą ir padeda organizmui atsikratyti toksinų bei šlakų
  • Stiprina imuninę sistemą dėl vertingų bakterijų, vitaminų ir mineralų
  • Gerina virškinimo sistemos veiklą, padeda išvengti vidurių užkietėjimo
  • Normalizuoja cholesterolio kiekį kraujyje
  • Mažina tikimybę susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis

Tačiau norint pasiekti šiuos teigiamus rezultatus, kefyro dieta turi būti taikoma teisingai ir saikingai.

Kefyro dietos trūkumai ir galimas šalutinis poveikis

Nors kefyro dieta turi nemažai privalumų, tačiau ji turi ir trūkumų bei galimą neigiamą poveikį, ypač jei ja piktnaudžiaujama:

  • Staigus ir ženklus svorio kritimas gali sutrikdyti medžiagų apykaitą organizme
  • Dėl mažo maistinių medžiagų kiekio dietos metu dažnai atsiranda nuovargis, silpnumas, galvos svaigimas
  • Ilgalaikis griežtos dietos laikymasis gali sukelti organizmo išsekimą
  • Yra tikimybė, kad numestas svoris greitai atsistatys dietos pabaigoje
  • Gali paūmėti skrandžio ligos, ypač opaligė ar gastritas
  • Netinka sergantiems cukriniu diabetu ar turintiems sunkių inkstų, kepenų ligų

Todėl prieš pradedant laikytis kefyro dietos, būtina pasikonsultuoti su gydytoju ar dietologu.

Kefyro dieta ir liekninamasis kokteilis: per savaitę atsikratysite iki 5 kg

Kefyras yra vienas naudingiausių pieno produktų, kurį verta įtraukti į kasdienį racioną. Jame gausu probiotikų, gerųjų bakterijų, fermentų ir kitų organizmui naudingų medžiagų. Kefyro dieta ir liekninamasis kokteilis gali padėti per savaitę atsikratyti iki 5 kg, nes pagreitina medžiagų apykaitą ir padeda organizmui efektyviau deginti riebalus.

Norint paspartinti svorio metimą, verta išbandyti liekninamąjį kefyro kokteilį. Jis pasižymi termogeniniu poveikiu – pagreitina medžiagų apykaitą ir padeda organizmui efektyviau deginti riebalus.

Populiariausias liekninamasis kokteilis ruošiamas iš šių ingredientų:

  • 200 ml kefyro
  • 1/2 arbatinio šaukštelio cinamono
  • 1/2 arbatinio šaukštelio tarkuoto imbiero
  • 1/4 arbatinio šaukštelio maltų raudonųjų pipirų

Cinamonas ir imbieras pasižymi antioksidacinėmis savybėmis, padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, o pipirai – paspartina medžiagų apykaitą.

Šį kokteilį patariama gerti 15-20 minučių prieš valgį, nes tuomet pasiekiamas didžiausias poveikis. Geriausia jo vartoti 10 dienų iš eilės.

Liekninamasis kokteilis

Kefyro dietos rezultatai

Tinkamai laikantis kefyro dietos ir geriant liekninamąjį kokteilį, per savaitę galima:

Be to, dėl padidėjusio baltymų kiekio racione stiprėja raumenys, o dėl sumažėjusio angliavandenių kiekio mažėja alkio pojūtis.

Tačiau svarbu nepamiršti, kad tai trumpalaikė dieta, skirta greitam svorio metimui. Norint išlaikyti pasiektą svorį, būtina laikytis subalansuotos mitybos ir fizinio aktyvumo.

Populiariausi klausimai apie kefyro dietą

Kiek dienų galima saugiai laikytis kefyro dietos?

Gydytojai rekomenduoja kefyro dietos netaikyti ilgiau nei 5-7 dienas. Ilgesnis jos laikymasis kelia pavojų organizmui.

Ar galima kefyro dietos metu sportuoti?

Intensyvios fizinės veiklos kefyro dietos metu nerekomenduojama, nes dėl sumažėjusio maistinių medžiagų kiekio organizmas bus itin pažeidžiamas. Galimi lengvi pasivaikščiojimai.

Kokio riebumo kefyrą geriausia rinktis dietos metu?

Rekomenduojamas liesas, 1-2 proc. riebumo kefyras. Riebesnis kefyras turi daugiau kalorijų, todėl dietos efektyvumas sumažės.

Ar galima kefyro dietos metu gerti kavą?

Galima, tačiau kavos vartojimą reikėtų riboti iki 1-2 puodelių per dieną. Pirmenybė teiktina žaliosioms arbatoms ar vandeniui.

Kas nutinka, kai baigiate kefyro dietą?

Labai svarbu tinkamai baigti dietą ir palaipsniui grįžti prie įprasto maitinimosi, kad organizmas spėtų prisitaikyti ir numestas svoris neatsistatytų. Rekomenduojama pamažu didinti maisto racioną ir kaloringumą.

Išvados

Kefyro dieta, jei jos tinkamai laikomasi, gali būti veiksminga priemonė greitam svorio metimui. Tačiau ji turi ir nemažai trūkumų bei kelia riziką sveikatai, ypač jei taikoma per ilgai ar netinkamai.

Svarbiausia pabrėžti, kad tai turėtų būti tik laikina priemonė, o ilgalaikis lieknėjimas turėtų būti pagrįstas subalansuota mityba ir fiziniu aktyvumu. Be to, prieš pradedant kefyro dietą, būtina pasitarti su specialistais.

Tikėtina, kad ateityje bus atlikta daugiau tyrimų apie šios dietos poveikį ir galimas komplikacijas, todėl mokslinės rekomendacijos gali keistis. Visgi jau dabar aišku, jog bet kokia dieta, pažeidžianti organizmo pusiausvyrą, anksčiau ar vėliau atsilieps sveikatai.

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas